Queixes al CatSalut


A tots els centres sanitaris hi ha disponible un full de reclamacions oficial.

Es suposa que part d’aquestes reclamacions es tenen en compte a l’hora de valorar la qualitat assistencial d’un Sistema de Salut.Segons el Sr Conseller Boi Ruiz, amb les retallades la qualitat de l’atenció no es veu afectada, cosa que resulta contradictòria, ja que ens atenen amb menys recursos, menys personal, menys centres i amb una llista d’espera augmentada.

Per això és important presentar reclamacions individuals si us heu vist afectats d’alguna manera, al centre on hàgiu sigut atesos. Aquesta iniciativa s’està fent en diferents poblacions, perquè quedi constància oficial de que la qualitat de l’atenció (tant primària com als hospitals) està caient.

També hi ha altre document molt interessant, que ve desde Madrid, on s’expliquen i desmenteixen els tòpics que ens diuen com a motiu per titllar d’insostenible el Sistema Nacional de Salut. Són dues pàgines en forma d’octaveta:

 

O si vols baixar el pdf:

Combatir los topicos de insostenibilidad en el SNS

Per expresar qualsevol tipus de queixa, estan disponibles als centres. De totes formes, adjunto el full de reclamació en pdf:

IMG_0002

Pel moment aquesta és la informació, seguirem aportant. Per qualsevol dubte, suggerència, entreu en contacte!

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s